SxE.Mindfulness a l’aula

Enguany, dins del projecte Silenci per Escoltar que treballem a tercer d’ESO, tornem a fer tres sessions de mindfulness amb l’objectiu d’ajudar els alumnes a adquirir pautes per a la seva consciència emocional i poder gestionar millor les seves emocions.

Aquestes sessions serveixen únicament com a tastet i aproximació a aquesta tènica, tot i que es procura donar a l’alumnat una pinzellada perquè pugui introduir-ho en el dia a  dia.

Amb l’atenció plena  tindran més tolerància davant la fustració i adquiriran més autonomia personal i per tant més competència social (respecte pels altres, habilitats socials, contagi emocional, negociació i assertivitat)

Així doncs, tindran més habilitats i gaudiran de més benestar.  I això facilitarà també que en el futur esdevinguin ciutadans actius, participatius, crítics, responsables i compromesos en la seva societat.