Participació a la XVI Jornada de Qualitat a l’Ensenyament

L’Institut Joan d’Àustria, membre del projecte de qualitat i millora contínua, ha participat en la XVI Jornada de Qualitat a l’Ensenyament, celebrada el 8 de novembre al Hotel Campus, al campus de la UAB.

A la jornada han participat uns 700 docents vinguts de tot Catalunya, i el programa ha estat força interessant. A més dels actes de protocol habituals, hem pogut gaudir d’una ponència titulada “La gestió de la innovació” a càrrec de Xavier Ferràs, Director Custom Programs ESADE Business School. Professor d’Operacions, Innovació i Data Sciences a ESADE, així com una altra titulada “L’alumnat: centre de la innovació” a càrrec de David Bueno, professor i investigador de genètica de la Universitat de Barcelona.

Potser la part més interessant ha estat el Work-cafè on hem pogut debatre i compartir amb altres docents sobre diferents aspectes entre més de 50 temes proposats resultant, en definitiva, un dia profitós i encoratjador.