Mulla’t pel Sàhara! i ¡Mójate por Moha!

Des de la biblioteca de l’INS Joan d ‘Àustria recollim donacions de material escolar fins el 22 de febrer per al col·legi Almarhum Hadia, al campament el Aaiún (Tindouf, al Sàhara).

L’elecció del centre educatiu no és gratuïta, perquè és el campament on viu la família del Mohamed Lehbib, que fins l’any passat era alumne de l’institut i neix del viatge que hi farà ben aviat la professora de l’institut jubilada Lourdes Duesca. D’aquí el lema que hem pensat: Mulla’t pel Sàhara! i sobretot ¡Mójate por Moha!

Així doncs, des de demà fins divendres vinent, 22 de febrer, hi haurà una caixa a la biblioteca perquè tant alumnes com professors pugueu deixar-hi el material que vulguin. No cal comprar res, segurament tothom té per casa alguna llibreta, uns llapis de colors o un estoig que no fa servir i encara estan bé, algun bolígraf de més…Si voleu, també hi poden incloure algun missatge i el contacte de correu electrònic per escriure-us amb ells.

La professora jubilada Lourdes Duesca, que hi marxa aquell mateix cap de setmana els la portarà. Quan torni, ens explicarà la seva experiència.

Animeu-vos a participar en aquesta proposta solidària!

Comissió de la biblioteca de l’INS Joan d’Àustria