GLOBUS D’OR 2016

El passat 10 de gener es va celebrar l’esperada 73a edició dels Globus d’Or a Hollywood. A la gala dels premis van assistir estrelles com Leonardo DiCaprio, Matt Damon o Jennifer Lawrence entre altres nominats. A més, també hi van assistir altres celebritats del món de la música com Katy Perry i la nominada Lady Gaga pel seu paper a la sèrie American Horror Story.

Sense cap dubte, el gran protagonista de la nit va ser el director Alejandro González Iñarritu pel seu treball The Revenant, que va rebre el premi a millor direcció, millor drama i millor actor dramàtic per l’actuació de Leonardo DiCaprio. També destaquen The Martian, el film de Ridley Scott que va guanyar a millor comèdia. El seu protagonista, Matt Damon, va emportar-se el premi a millor actor i Jennifer Lawrence, també a la categoria de comèdia, va guanyar el de millor actriu per Joy. A la categoria d’animació la gran estrella va ser el reconegut film de Pixar Inside Out. Televisivament, Mr Robot va ser escollida com a millor sèrie dramàtica i Lady Gaga va guanyar el premi de millor actriu.

Paula H.