Escolto els colors, veig la música (3)

Molt sovint, les imatges reals o les representacions de la realitat han servit als compositors com a punt de partida de les seves obres.

Després d’estudiar algunes composicions de Mussorgsky basades en quadres del seu amic Hartmann, els alumnes de 1r han escrit les seves pròpies composicions inspirant-se en les il·lustracions que ells mateixos han fet a classe de plàstica.

Aquesta activitat ens ha permès utilitzar tots els coneixements de llenguatge musical adquirits al llarg del curs, no només per llegir i interpretar música, com havíem fet en les anteriors fases del projecte, sinó per crear les nostres pròpies peces.

Amb el programa Noteflight hem pogut sentir la música mentre l’anàvem escrivint per tal de veure si reflectia exactament allò que volíem expressar. Aquests programa, a més, ens ha permès deixar-vos un dels fragments més bonics perquè en gaudiu durant les vacances.

soroll d’olor de poma(1)