Desenvolupar-se com a persona #ErasmusJdA

A l’INS Joan d’Àustria no ens donem per vençuts i seguim apostant fort per les mobilitats internacionals, les quals ofereixen la possibilitat de formació personal, desenvolupament de les capacitats clau i integració social a tota persona interessada; i amb l’ajuda i suport de l’Associació Mundus pretenem seguir oferint a tot l’alumnat interessat, la possibilitat de viure una experiència inoblidable que els farà créixer com a persona en tots els aspectes.erasmus_shadows

Amb els temps d’incertesa en que vivim i el món tant canviant que se’ns presenta dia a dia, la participació en experiències internacionals és una ajuda inestimable de cara a afrontar els reptes que ens esperaran, i amb el ventall de possibilitats que l’Associació Mundus proporciona, juntament amb la coordinació i formació que el centre oferta, l’alumnat pot trobar la perfecta sinèrgia per acabar les seves etapes educatives de la manera més completa possible.

• Podeu formar part del Cos Europeu de Solidaritat (CES): un programa de la Unió Europea que permet a persones joves realitzar projectes de voluntariat o de pràctiques professionals tant a l’estranger com al propi país.
  • Realitzar un training course, que és un projecte del programa Erasmus+, finançat per la Comissió Europea i dirigit a joves i persones actives en l’àmbit de la joventut (treballadors/es juvenils, membres d’associacions juvenils o voluntaris/es en aquest àmbit…).
  • O pensar en formar part d’un intercanvi juvenil o youth exchange que és un projecte en que participen grups de joves de diferents països europeus. Permeten als participants, trobar-se en un país estranger i intercanviar coneixements i vivències al voltant d’una temàtica social concreta durant 5-21 dies.

Tot i els grans entrebancs que la situació de pandèmia mundial ha portat a la comunitat educativa, seguim i seguirem sobreposant-nos per formar, educar i orientar al nostre alumnat per a que esdevinguin ciutadans autònoms, competents i participatius; i perquè d’aquesta manera s’impliquin en la millora de la societat i puguin dur a terme el seu propi projecte vital.

Si com a alumnat de l’INS Joan d’Àustria t’interessa participar en algun programa de mobilitat abans que el curs acabi, entrega-li al teu tutor la Carta de compromís de participació emplenada, per anar planificant les futures mobilitats amb el temps i la calma necessàries.

Erasmus co-funded logo