CARNESTOLTES 2016

Divendres 5 de febrer, l’alumnat del centre va celebrar la festivitat de Carnestoltes després del pati. A partir de les 11:30, un cop vam estar tots i totes disfressats va començar el concurs de ball i disfresses. Cada classe tenia l’opció de preparar una coreografia i l’Eric Balaguer, un alumne de quart, ambientava musicalment l’event.

La majoria de cursos van presentar una comparsa, és a dir, compartien disfressa o la temàtica d’aquesta. Els premis del concurs han anat variant, però aquest any s’ha decidit lliurar un berenar als guanyadors tant a dins com a fora de l’institut, depenent de la seva classificació. El jurat, format per part del professorat, s’encarregava de decidir els guanyadors tant de la comparsa com de la coreografia.

Després de les representacions i de jugar al joc de la cadira amb alguns professors, es van anunciar les comparses  guanyadores a millor disfressa i millor coreografia. La comparsa ‘’Sorry girls’’ de 4B, que elaborar una coreografia amb un remix de cançons pop, va ser el ball guanyador, i 1B de batxillerat van guanyar el premi de millor disfressa.
Paula H

.