Ajudem Ucraïna

Conscients de la situació en què es troba el poble d’Ucraïna, aquesta setmana des del nostre institut ens sumem a la recollida de material que s’està fent des de l’Escola Ucraniana “MRIYA” (c/ Pont del Treball Digne, 15, 08020 Barcelona), per enviar-lo fins aquest país, en ple conflicte bèl·lic.

L’alumnat d’ESO, Batxillerat i FP, professorat i famílies del centre hem aportat el nostre petit granet de sorra i aquest dijous i divendres hem portat dos cotxes carregats amb l’ajuda recollida per part de totes i tots (medicaments, menjar, bolquers, cantimplores….). A més, les alumnes de primer de CFGS Desenvolupament d’Aplicacions Web Victòria Mora i Sofia Morer,  es van oferir com a voluntàries per ajudar-nos amb les tasques de transport.

Moltíssimes gràcies a tothom!!

Victòria i Sofia

Victòria i Sofia a la porta de l’Escola Ucraniana “MRIYA”