Tutoria entre iguals

Aquest any hem iniciat al nostre centre un projecte de tutoria en què cada alumne de tercer d’ESO acompanya un alumne de primer d’ESO en el seu procés d’adaptació a l’Institut.

Es tracta del projecte TEI (Tutoria entre iguals) que vol fomentar una bona convivència al centre entre l’alumnat de l’ESO.

Dins del Pla d’Acció Tutorial de primer i tercer i emmarcat en el projecte TEI, hem anat realitzant diverses activitats relacionades amb l’autoconeixement, el coneixement del grup i les emocions. Hem fet diverses trobades entre les parelles de tutors i alumnes tutoritzats  i n’hem programat més per realitzar al llarg del curs.

Els alumnes de tercer han rebut una formació per tal de poder acompanyar i fer de guia als alumnes que entren de nou al nostre centre, i a la vegada millorar la convivència i la cohesió social.

La impressió general dels professors és bona donat que el projecte ha tingut una bona acceptació per part de l’alumnat.

Tutors de tercer amb els seus alumnes tutoritzats de primer