Les App’s de mSchools van prenent forma

Un cop més a 4 ESO en l’optativa d’informàtica estem implementant el projecte App Education (mSchools) . Enguany el projecte tracta d’implementar una App de mòbil per  a intentar resoldre / conscienciar sobre els objectius de desenvolupament sostenible de la UNESCO.

El passat dilluns 11 de març vam tenir la visita d’un expert, en Natxo Varona,  de mSchools que va consistir:

• Presentació d’en Natxo, on ens va explicar la seva feina i els molts projectes on col·labora per exemple la seva faceta maker a Flone (fer-te el teu dron).
  • Cada grup va presentar el seu projecte d’app pensada: explicant el perquè de l’app, com ho faran i que esperen resoldre. Hi ha diverses apps relacionades amb el reciclatge, bon ús d’aigua i energies i igualtat.
  • Posteriorment el feedback. On els alumnes van poder preguntar-li dubtes i ell fent preguntes que els farà millorar molt les apps. De les seves preguntes van sorgir noves idees (de funcionalitat, de financiació, d’implementació) per la seva app.

En Natxo els va motivar a seguir desenvolupant les apps, a donar idees de com finançar l’app i com fer un retorn social d’aquesta. Fins aquest curs no havíem concertat citat amb l’expert i és del tot recomanable, ens ajudarà molt a millorar les apps. Gràcies Natxo!

Finalment aprofitant que hi havia en Natxo, que portava un dron i que teníem cinc minuts… vam poder veure el dron volar!!!!