VI JEDAI 2019: Speed Job Dating

En la passada edició de les JEDAI es va realitzar una sessió de cites ràpides entre les empreses i els alumnes.

L’objectiu era que tant empreses com a alumnes es coneguessin de cara a unes possibles pràctiques en formació DUAL. Aquest curs, tant els alumnes de primer de DAM com els de primer de DAW hauran de decidir on realitzaran les pràctiques el curs vinent.

La idea és senzilla: cada grup d’alumnes (uns dos o tres per grup) van passant de taula en taula realitzant petites entrevistes de deu minuts cadascuna. En cadascuna de les taules es troba un o dos representants de cada empresa.

Vam tenir l’honor de comptar amb la presència del Sr. Jose Antonio Andrés Villena, sub-director de Programes i Projectes del Departament d’Educació per fer la rebuda a les empreses a la biblioteca de les empreses.

Les empreses que han participat són: everis, GPS, gmedia, bitphy, Basetis, Itequia, minsait, Enzyme, Doxser, T-Systems