Els tallers pràctics de la JEDAI 2015 pel matí.

Els dos primers tallers que es celebraran en les Jornades Empresa, Docents i Alumnes d’informàtica de l’INS Joan d’Àustria seran dinamitzats per dos professors del nostre institut en Joan Iznardo i en Ximo Arenós.

En el taller La teva primera cançó digital amb audiotool podràs crear música digital online. Audiotool és un servei web on trobaràs una aplicació feta en flash que et permet crear música electrònica. Aquest compositor de música electrònica online, compta amb caixes de ritmes, sintetitzadors, etc. Podràs posar a prova la teva creativitat.

audio_tool2

En el taller Programa’t una App Android amb App Inventor, podràs crear una aplicació mòbil per al sistema operatiu Android. App inventor ha estat una de les grans innovacions dels últims anys per part de google, ja que ha permès a les persones amb menys experiència crear les seves pròpies aplicacions mòbils. Aquest taller comptarà amb el suport dels alumnes de 4t d’ESO del nostre centre.

images

El Sr. Santi Peralta, alumne de 1r d’ASIX del nostre institut, desenvoluparà el taller Crea un servidor de MineCratf amb OPENVZ. Minecraft és un joc independent de món obert, creat originalment pel programador suec MarkusNotchPersson i més tard desenvolupat i publicat per Mojang. OpenVZ és una tecnologia de virtualització a nivell de sistema operatiu basat en el nucli Linux. Permet a un servidor físic executar simultàniament sistemes d’explotació independents, coneguts sota el nom de servidors privats virtuals (VPS) o entorns virtuals (VE).

índex screen640x640