Avaluació i millora

#
Objectius i Activitats
Responsables
Indicador
Criteri
Assoliment
1.1 Disseny de l’estructura i codificació de la unitat compartida Coordinació de Qualitat Nombre de carpetes i subcarpetes creats segons l’estructura establerta: Aquest indicador mesura la conformitat amb l’estructura definida (no una nova codificació) i la implementació correcta de les carpetes i subcarpetes requerides. Assoliment del 100% de les carpetes i subcarpetes requerides segons l’estructura establerta
1.2 Revisió de les propietats de les carpetes i documents compartits Direcció
Coordinació de Qualitat
Percentatge de carpetes i documents amb propietats actualitzades: Aquest indicador mesura el grau de compliment de l’activitat de revisió, mostrant el percentatge de carpetes i documents amb les propietats correctament definides, com ara autor, data de creació, data de modificació, etc. 100%
1.3 Creació d’un document amb els acords sobre la difusió i la gestió d’imatges de l’alumnat Direcció
Coordinació de Qualitat
Nivell de conformitat amb les polítiques i normatives establertes: Aquest indicador mesura el grau en què el document creat compleix amb les polítiques i normatives internes o externes relacionades amb la difusió i la gestió d’imatges de l’alumnat. Conforme/no conforme
1.4 Migració dels documents i centralització a la carpeta digital de centre Direcció
Coordinació de Qualitat
Percentatge de documents migrats amb èxit: Aquest indicador mesura el percentatge de documents que s’han migrat amb èxit a la carpeta digital de centre, demostrant l’adequada transferència i centralització dels documents a l’ubicació desitjada. 100%
2 Redactar el pla de comunicació de centre per millorar la comunicació interna i externa Direcció
2.1 Disseny de l’estructura i de l’abast del pla de comunicació digital Direcció
Coordinació Digital
Grau de coherència i consistència de l’abast del pla amb els objectius de comunicació de centre. El pla de comunicació es basa en el procediment de comunicació definit al manual de procediments del centre d’acord amb la norma ISO 9001. Aprovat/no aprovat
2.2 Desenvolupament del pla de comunicació digital Direcció
Coordinació Digital
Nivell de coneixement i d’aplicació del personal intern del procediment de comunicació. Mitjà-Alt
2.3 Redacció del documentació d’autorització dels drets d’imatge Coordinació de Qualitat Grau d’adherència a les polítiques i regulacions relacionades amb els drets d’imatge. Compleix/no compleix
3 Millorar l’acollida digital dels docents per afavorir la integració al projecte educatiu de centre
3.1 Creació del document pla d’acollida de treball digital pels docents Coordinació Digital Existència del document i revisió anual Fet/no fet
3.2 Utilitat del pla d’acollida de treball digital pels docents Nivell de satisfacció dels docents amb el contingut i la claredat del pla d’acollida, recollit a les enquestes de satisfacció del professorat Alt
3.3 Creació mini tutorials visuals (vídeo, captura pantalla) de tasques habituals, i manuals indexats. Coordinació Digital Nombre de tutorials visuals creats i publicats
Nombre de manuals indexats i disponibles per als docents
2 per curs
1 per curs
3.4 Elaborar un formulari per detectar les necessitats i experteses dels docents a nivell digital Coordinació de Qualitat Nivell de satisfacció dels docents amb la utilitat i el contingut del formulari. Alt
4 Revisar i actualitzar els documents de centre incorporant l’àmbit digital
4.1 Incorporació dels aspectes de l’àmbit digital a les NOFC del centre Coordinació de Qualitat Percentatge de les NOFC actualitzades amb continguts relacionats amb l’àmbit digital. Feta/no feta
4.2 Actualització del PEC amb els aspectes desenvolupats a l’EDC Coordinació de Qualitat Grau de participació i col·laboració dels membres del centre en el procés de revisió i actualització dels documents.
Percentatge de satisfacció dels membres del centre respecte a la incorporació de l’àmbit digital als documents.
Mitjà-Alt
Alt
5 Millorar l’acollida digital dels alumnes per afavorir la integració al projecte educatiu de centre
5.1 Creació de l’espai d’acollida pels alumnes Coordinació Digital Valoració dels alumnes sobre l’ús i utilitat de l’espai d’acollida (mitjançant enquestes de satisfacció i/o feedback qualitatiu). Alt
5.2 Revisar mini tutorials visuals (vídeo, captura pantalla) de tasques habituals, i Act manuals indexats. Coordinació Digital Valoració dels alumnes sobre la claredat i utilitat dels tutorials (mitjançant enquestes o feedback qualitatiu). Fet/no fet
5.3 Aprenentatge amb programari específic d’OBS i emissió en directe a Youtube. CD Docent. Coordinador Digital Número d’emissions en directe realitzades i nombre d’espectadors o interaccions durant les emissions.
.
1-2 per curs