Política de qualitat

La Política de qualitat de l’Institut de Jardineria i Agricultura Les Garberes, és la següent:

El nostre compromís amb la Qualitat és el de vetllar per la consecució dels objectius del centre: garantir la inclusió de tot l’alumnat mantenint les expectatives d’èxit, consolidar-nos com a institut agrari de referència del Vallès, formar en pràctiques agràries adaptades a les noves condicions climàtiques i en bioenginyeria del paisatge, revaloritzar els àmbits professionals d’operaris de jardineria i d’agricultura. Al mateix temps, formar uns professionals, motivats i preparats per un món en constant evolució col·laborant amb centres de treball i entitats de l’entorn.

La direcció i la comissió de qualitat vetllen per posar a disposició de tots els membres del centre els mitjans i recursos per a l’assoliment d’aquests objectius generals per mitjà d’un lideratge distribuït i es compromet amb la millora continua i compliment dels requisits aplicables legals i reglamentaris en un centre educatiu de titularitat pública.

MISSIÓ

La missió de l’Institut de Jardineria i Agricultura Les Garberes és formar, orientar i acreditar el nostre alumnat d’acord amb els objectius i finalitats desplegats a les lleis educatives i a la identitat pròpia de l’Institut, per tal que assoleixin els coneixements, les habilitats, les actituds, els valors i les capacitats que facilitaran el seu desenvolupament integral com a individus a la societat, amb la finalitat que els nostres alumnes siguin persones responsables, empoderades, competents i d’esperit crític que contribueixin al progrés i desenvolupament de la nostra societat, dins d’uns valors de llibertat, tolerància, solidaritat i respecte al medi ambient.

VISIÓ

Volem ser un centre de referència per les persones que es volen formar i orientar en el sector de la jardinera, l’agricultura i la ramadera ecològica i a la vegada, per les empreses i entitats d’aquest àmbit que necessiten professionals qualificats i motivats amb la voluntat de contribuir en la millora i el reconeixement del sector.
Cerquem ser un referent del sector per les entitats locals creant sinèrgies que beneficiïn al conjunt de la societat. Per altra banda aspirem cooperar amb d’altres centres d’aquest àmbit d’altres regions d’Europa.

VALORS

• La innovació, tant en les metodologies d’aprenentatge com en els coneixements del nostre sector professional.
  • La vocació del servei públic.
  • La conducta ètica i responsable que per sobre dels interessos particulars prioritza el col·lectiu en favor de propòsit comú.
  • Recerca de l’eficiència i increment de valor del nostre servei.
  • Posar l’alumnat al centre.
  • Conservació del medi natural.
  • Agroecologia com a model productiu, en tant que sostenible ecològicament i socialment.
  • La cooperació com a forma d’entendre el treball dins i fora de la nostra organització.