Usuaris de centre

En el centre trobem dos usuaris, per una banda el personal docent i PAS, i per l’altre l’alumnat. En el primer cas, utilitzaran el correu corporatiu d’educació (domini@xtec.cat), i en el cas de l’alumnat no es generarà un correu de centre, sinó que utilitzara el correu personal propi que facilita en la fase de inscripció.

En el cas de l’alumnat el correu queda no visible dins de la plataforma de treball (Moodle), de forma que solament les poden accedir el professorat i administradors de la plataforma digital.

Professorat

Aquest queda format pels usuaris del centre que realitzen tasques docents de forma presencial a les aules, espais de treball interiors (laboratori, taller, etc) o espais externs (finques, zones enjardinades, etc).

El document que recull les gestions o informacions dins de l’àmbit digital d’aquests usuaris és el Pla d’acollida digital docent que disposen en l’EVA del centre (ENLLAÇ).

Alumnat

Aquest queda format per l’alumnat que realitza qualsevol de les formacions del centre de forma presencial a les aules, espais de treball interiors (laboratori, taller, etc) o espais externs (finques, zones enjardinades, etc).

El document que recull les gestions o informacions dins de l’àmbit digital d’aquests usuaris és el Pla d’acollida digital de l’alumnat que disposen a la web del Centre (ENLLAÇ).