AMPA

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

L’AMPA de l’Institut El Cairat, intenta millorar la comunicació entre els alumnes, els pares dels alumnes, els responsables de l’AMPA i la direcció de l’Institut.

La intenció és compartir els comunicats que es fan des de l’AMPA, ja siguin activitats extraescolars, assemblees, subvencions, compra de llibres, etc…

Esteu convidats a les assemblees periòdiques. Contacteu amb nosaltres per estar informats. Us hi esperem!!!

Podeu contactar a través del correu electrònic: AMPAElCairat@gmail.com  // ampa.cairat1@hotmail.com

i a través del whats app: 653 45 45 07. horari d’atenció que en principi serà dilluns i dimecres de 18.00 a 20.00

I ens podeu seguir a Facebook.

Enmarcat en el projecte de sostenibilitat de l’institut El Cairat, com escola verda, l’AMPA  continua amb el desig de reduir la petjada ecològica i amb l’objectiu de contribuir amb l’estalvi econòmic per a les famílies sòcies, el proper curs 2018-2019 l’AMPA oferirà el Projecte de Reutilització de llibres de text amb l’empresa IDDINK.

Més informació del programa de reciclatge de llibres.

Premi loteria Nadal 2017

carta presentació cuota llibres AMPA 2015-16