Projectes de centre

A El Cairat apostem per la innovació pedagògica i el nostre projecte educatiu potencia l’aprenentatge de les llengües, el gust per la investigació, la inclusió, la sostenibilitat, la salut, les tecnologies, la cooperació i la solidaritat entre molts altres valors.

Som un centre viu i plural.  Fomentem entre l’alumnat una actitud curiosa, crítica i investigadora mitjançant la comunicació i el treball individual i en grup amb l’objectiu que els alumnes siguin protagonistes del seu propi aprenentatge i que aquest sigui competencial.

Per tal d’assolir aquests aprenentatges comptem amb una gran varietat de projectes de diferents àmbits (personal i social, medi ambient, salut, llengua i comunicació, excel·lència educativa, famílies…). També participem en una gran varietat de concursos i projectes a nivell municipal, nacional i internacional.

A El Cairat seràs el que vulguis ser!

Menú Projectes