Simultaneïtat d’estudis amb pràctica intensiva d’esport

L’alumnat amb dedicació significativa a l’esport avalada pel Consell Català de l’Esport, matriculats en centres que no siguin centres educatius d’especial atenció a la pràctica esportiva, poden sol·licitar al director o directora del centre educatiu que els reconeguin la matèria Educació Física.

Documentació que cal presentar per a fer les sol·licituds:

• Certificat del Consell Català de l’Esport (av. Dels Països Catalans, 12. 08950, Esplugues de Llobregat). Els alumnes poden obtenir aquest certificat quan siguin esportistes que figuren en el programa de tecnificació (ARC) de la federació catalana corresponent.

Aquesta convalidació s’ha de demanar presentant la documentació necessària a la secretaria del centre com a màxim el 15 d’octubre. A partir d’aquest termini NO S’ADMETRAN SOL·LICITUDS.

Les respostes es donaran abans del 31 d’octubre.

L’alumne/a haurà de continuar assistint a classe fins que se li faci arribar la resolució per part de la direcció del centre.

La sol·licitud s’ha de renovar cada curs escolar.