Convalidacions música i dansa

L’alumnat que estigui cursant l’ESO o BATXILLERAT i també cursin estudis de música o dansa en conservatoris, escoles autoritzades o centres professionals, poden sol·licitar la convalidació o el reconeixement de matèries en els termes que s’indiquen a continuació.

L’alumnat interessat pot consultar els documents oficials publicats pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya:

Documentació que cal presentar per a fer les sol·licituds:

• Imprès de sol·licitud de reducció de matèries de l’educació secundària obligatòria:

Sol·licitud convalidació dansa ESO (EDA1)

Sol·licitud convalidació dansa BATXILLERAT (BDA1)

Sol·licitud convalidació música ESO(EMU1)

Sol·licitud convalidació música BATXILLERAT (BMU1)

Aquesta convalidació s’ha de demanar presentant la documentació necessària a la secretaria del centre com a màxim el 15 d’octubre. A partir d’aquest termini NO S’ADMETRAN SOL·LICITUDS.

Les respostes es donaran abans del 31 d’octubre.

L’alumne/a haurà de continuar assistint a classe fins que se li faci arribar la resolució per part de la direcció del centre.

La sol·licitud s’ha de renovar cada curs escolar.