Participants de l’institut al Certamen de Lectura en Veu Alta

Dimecres 30 de març a les 15.30 h es va fer la selecció de l’alumnat de l’institut que participarà en els els quarts de final del VII Certamen nacional infantil i juvenil de lectura en veu alta 2010-2011, que se celebrarà el dia 11 de maig a l’Auditori Felip Pedrell.

La professora Montse Perelló, que es va encarregar de escoltar i valorar tots els participants, ha destacat la quantitat, sobretot de 1r i 2n d’ESO, i la qualitat de les participants, majoritàriment xiques.

De 1r i 2n d’ESO, la millor ha estat Clara Ormazábal, de 2n d’ESO A, seguides d’Alba Roda, de 1r d’ESO A, i Andrea Ochoa, de 1r d’ESO A.

De 3r i 4t d’ESO, les millors han estat Mar Pallarés i Joana Jiménez, de 4t d’ESO A, i Soumia Aboualla, de 3r d’ESO B, en aquest ordre.

Enhorabona!

I totes i tots els participants, i el professorat que us ha donat suport, gràcies per participar-hi!