Visita de les obres de la catedral del projecte OpenCohesion School (ASOC)

Amb motiu de la participació al projecte OpenCohesion School (ASOC): Dades Obertes, Auditoria Ciutadana i Cohesió Europea, l’alumnat de 3r d’ESO B ha fet una sortida per Tortosa.

Es tracta d’un programa educatiu interdisciplinari innovador per a les escoles de secundària per promoure la supervisió ciutadana de les finances públiques mitjançant l’ús de les dades obertes i les tecnologies de la informació i la comunicació.

L’Institut Cristòfol Despuig de Tortosa és l’únic centre de les Terres de l’Ebre que hi participa i ho fa amb tres projectes.

La sortida de la fase d’exploració del grup de 3r ESO B, ARQUEÒLEGS DERTOSENCS, encarregats d’analitzar el projecte FEDER Museogràfic Tortosa Cota 0, és a dir, la part on ha d’anar la plaça de la catedral i la museografia visitable en un futur molt breu.

La visita ha estat satisfactòria i l’alumnat ha pogut comprovar l’avenç del projecte segons està planificat.

El recorregut s’ha completat visitant el pati dels llimoners del Museu de Tortosa, així com els diferents carrers que distribueixen els pavellons de l’antic Escorxador Municipal, obra de l’arquitecte Pau Monguió.