Vídeos del concurs Canta-la 2017

Aquí teniu els vídeos de les actuacions de la gala del concurs dʼinterpretació de cançons en català Canta-la 2017 que es va fer el passat 21 dʼabril al Teatre Auditori Felip Pedrell.

canta_la2017

Un fort aplaudiment!

El grup La Ckikifanda, nom artístic de Xavi, Iker i Àlex, amb la cançó «Som guerrers» de Porta.
Finalista ex aequo de la categoria de 1r d’ESO.

El grup Claia, nom artístic de Clara i Laia, amb la cançó «Rock and roll» d’Els Catarres. Finalista ex aequo de la categoria de 1r d’ESO.

El grup Persones guapes, nom artístic de Gisela, Maria, Laia i Anna, amb la cançó «Vull estar amb tu» d’Els Catarres.
Guanyadors ex aequo de la categoria de 1r d’ESO.

El grup Aquí venim, nom artístic de Kim, Júlia, Carla i Aida. amb la cançó «Petit príncep» de Manu Guix i el grup Macedònia.
Guanyador ex aequo de la categoria de 1r d’ESO.

Martha en hache, nom artístic de Martha amb la cançó «Sense tu» de Teràpia de Shock.
Finalista de la categoria de 2n d’ESO.

La solista, nom artístic d’Alba, amb la cançó «Creu en tu» d’Abraham Mateo.
Guanyadora de la categoria de 2n d’ESO.

El grup Black Stars, format per Sanni i Papa Mor, amb la cançó «Gat rumberu» de La Pegatina.

Llovy, nom artístic d’Aleix, amb la cançó «Cendra i poesia» de Joan Rovira.
Guanyador de la categoria de 3r d’ESO.

El grup Les petxuguetes, nom artístic de David i Mihaela, amb la cançó «Les nits no moren mai» de Doctor Prats.

Solista, nom artístic de Mihaela, amb la cançó «Que tinguem sort» de Lluís Llach. Guanyadora de la categoria de batxillerat.

Àngela, Esteve, Maria i Mariona, de 2n de batxillerat, cantant «Pa amb oli i sal» de Blaumut.

Els Quiquets, nom artístic del grup format per l’alumnat de 2n de batxillerat interpretant «Les plegadores d’olives» de Quico el Célio, el Noi i el Mut de Ferreries, acompanyats per Àngela i Enric a la guitarra.

Roba aixuta, nom artístic de Núria, Mariló, Cinta i Maria Josep, amb la cançó «Viu viu» de Roba estesa.

Enric Carbó interpretant «Riu Brugent» d’Eduard Canimas.

Àngela cantant «Com un puny» de Raimon.

Alumnat de 4t ESO B i Tere, amb la cançó «Junts» de Jordi Ninus.

Alumnat de 1r ESO C i Begonya, amb la cançó «Músic de carrer» de Txarango.

Fins l’any que ve!