Programa Especial Sant Jordi de Cadena Ser Ebre des de l’institut

Divendres 21 d’abril, Cadena SER Ebre ha gravat i emès el programa Especial Sant Jordi des del vestíbul del nostre institut. El programa presentat per Sílvia Tejedor, ha comptat amb la participació del director, professors i professores dels departaments de Català i Castellà i els responsables de la biblioteca, tots sempre acompanyats d’alumnes.

Aquí teniu els podcasts perquè pugueu escoltar el programa:

Programa Especial Sant Jordi des de l’Institut Cristòfor Despuig (1)
Primera part del programa especial que hem emès des de l’Institut Cristòfol Despuig de Tortosa amb la participació musical de tres alumnes i del director, Josep Ramon Subirats.

cadena-ser1

Programa Sant Jordi des de l’Institut Cristòfol Despuig (2)
Programa especial de Sant Jordi des de l’Institut Cristòfol Despuig de Tortosa amb la participació de la professosa Tere Izquierdo del Departament de Llengua i Literatura Catalana i dos alumnes.

cadena-ser2

Programa Especial Sant Jordi des de l’Institut Cristòfor Despuig (3)
Programa Especial de Sant Jordi des de l’Institut Cristòfol Despuig de Tortosa amb la participació dels professors del departament de Llengua i Literatura Castellana, Toni Vañó i Pili Andreu i dos alumnes que han treballat l’obra de Jorge Luis Borges.

cadena-ser3

Programa Especial Sant Jordi des de l’Institut Cristòfol Despuig (4)
Programa especial des de l’Institut Cristòfol Despuig amb motiu de la celebració de Sant Jordi. Els professors Albert Aragonés i Cinta Cabrera, juntament amb dos alumnes, ens han parlat del pla de lectura del centre.

cadenaser6