Programa especial de Sant Jordi de Ràdio Despuig

Ja podeu escoltar el programa especial de Ràdio Despuig que vam gravar en directe el dia de Sant Jordi al vestíbul de l’institut.

Programa 06: Especial Sant Jordi (23/04/2018)

Podreu escoltar una entrevista a Sandra Cugat, professora de Castellà, que ens parlar sobre l’exposició dedicada a l’escriptor Augusto Monterroso, així com a Mar, Kevin, Citlin i Andrea, llegint alguns dels seus millors microrelats.

També podreu escoltar la professora de Català Tere Izquierdo, que ens va parlar de l’escriptor Manuel de Pedrolo, perquè és una de les lectures que han fet els de quart i perquè enguany se celebra el centenari del seu naixement.

Com que allí mateix es va fer la Fira d’intercanvi de llibres, també vam parlar amb alguns companys que van fer intercanvi de llibres i vam entrevistar Cinta Cabrera, responsable de la biblioteca i de la organització de la fira.

Després d’un breu descans, vam anar preguntant a qui passava pel vestíbul si tenia pensat de regalar una rosa i si tenia decidit quin llibre es compraria. A més a més d’alguns companys de segon i algun professor, Maria Josep Altadill, professora de català, ens va recomanar tres llibres molt interessants.

Per últim, vam entrevistar Laura López, professora del departament de Llengües estrangeres, que ens va explicar com va anar el taller de Dansa escocesa que es va fer aquell mateix dia a la sala multiusos.

En total, uns 25 minuts de programa que esperem que us agrade.

Vegeu aquesta crònica completa de les activitats de Sant Jordi 2018.