Guanyadors de les Primeres Olimpíades de Filosofia TE

Dimarts 17 d’abril s’han celebrat a la Sénia les Primeres Olimpíades de Filosofia TE.

L’institut hi ha participat amb un grup d’alumnes de 1r de batxillerat, format per Caitlin, Míriam i David, que ha resultat guanyador de la seua categoria.

Enhorabona!

La jornada ha començat amb un col·loqui molt interessant sobre el concepte de “Bellesa i l’estatus de l’art actual” en què ha participat Manel Marquès, Ester Besolí i Sisco Lahosa.

A continuació, mentre una part de l’alumnat feia la prova escrita a la biblioteca municipal, la resta de companys i companyes han fet una visita guiada a l’exposició”Im-perfectes” i les exposicions de treballs fotogràfics i plàstics dels concursants.

Per últim, s’han fet paral·lelament els dos debats de cada categoria (4t d’ESO i 1r de batxillerat), que han acabat amb la projecció de l’obra de teatre “El judici de Sòcrates” i el lliurament de premis.

Animem la organització i especialment l’Institut La Sènia que repetisquen l’expèriència.