Lliurament de premis del VIII Concurs de microrelats de terror

Divendres 22 de desembre, en el transcurs de la tradicional cantada de nadales, a la sala polivalent de l’institut es va fer el lliurament de premis del VIII Concurs de microrelats de terror.

Marina Barrios (Escola del Poble Nou del Delta), Arnau Rodríguez i Iker Baubí (Escola Cinta Curto), premiats en la categoria de primària.

Maria González, Biel Gispert, Yanira Casanova i Pau Herrera, de l’Escola Consol Ferré, van rebre quatre dels premis de la categoria de primària.

Aleix Cano (Joaquín Bau), Cinta Vega (Roquetes), Alba Múrcia (Deltebre), Aida Campos (Ramon Berenguer IV), Toni Moreno i Àngela Querol (Cristòfol Despuig).

Enhorabona!

Vegeu les notícies dels instituts i escoles que s’han fet ressò dels premis:

VIII Concurs de microrelats de terror 2017. Escola Consol Ferré (divendres, 22 de desembre de 2017).

VIII Concurs de microrelats de terror 2017. INS Joaquín Bau (09/01/18).

Blanca Demattey, premiada al VIII Concurs de microrelats de terror de l’Institut Cristòfol Despuig. INS Julio Antonio (20 diciembre, 2017).