L’intercanvi amb alumnes de Vercelli

Els alumnes de quart de l’ESO i de primer de batxillerat, enguany fem un intercanvi amb els alumnes de la ciutat de Vercelli, Itàlia. Per començar, l‘estada dels alumnes italians entre nosaltres ha durat sis dies: des del 7 de febrer, fins al diumenge dia 12.

El dia 7 els vam passar a recollir a l’HIFE. El dia següent, vam anar a fer una gimcana per Tortosa i després vam dinar a l’institut. La tarda la vam tenir lliure i vam quedar tots junts.

El dia 9 vam anar a Barcelona i vam visitar la Pedrera, el barri gòtic, i algunes tendes de roba. Vam arribar a la nit, així que després ens en vam anar cap a casa.

intercanvi-vercelli-febrer2017-0

El dia següent vam anar al Delta, a visitar l’Ecomuseu i a Riumar a fer una visita amb vaixell.

El dissabte dia 11 vam anar per Tortosa i vam visitar l’Ajuntament, la catedral i més tard amb Lo Sigrador, des del Mercat fins a la Xiquina. Va ser un trajecte molt interessant, però tots estàvem un poc adormits i cansats de tots els dies anteriors.

El diumenge ja se’n van anar al matí. A l’abril anirem nosaltres a Itàlia, en especial a Vercelli.

Ha sigut una trobada molt interessant i divertida. Estem impacients per anar-hi!

Lucía, 1r de batxillerat Econòmic-Humanístic