L’alumnat de 1r d’ESO col·labora amb A Cel Obert 2021

Un any més, el nostre institut ha participat en una de les intervencions efímeres del festival A Cel Obert, que se celebra a diferents espais oberts d’edificis emblemàtics de Tortosa.

L’alumnat ha participat en la instal·lació “Despuntant” dissenyada per Cristina Bestratén, en la qual han col·laborat el Col·legi Diocesà Sagrada Família, l’Escola Cinta Curto, l’Escola El Temple, l’Escola de Ferreries, l’Escola la Mercè, l’Escola de Remolins, l’Escola de Sant Llàtzer, l’Institut Cristòfol Despuig, l’Institut Dertosa i l’Institut-Escola Daniel Mangrané.

L’alumnat va fer una sortida dijous 7 d’octubre i va anar completant manualment una pauta amb gomets —com si fossin píxels, a diferent escala— fins a desemmascarar el rostre d’una personalitat importants de la cultura de la ciutat.

En el nostre cas, la figura desemmacarada va ser el folklorista Joan Moreira, autor del llibre Del folklore tortosí.

La instal·lació s’ha pogut veure al pati del Museu de Tortosa, situat a l’antic escorxador municipal.