Intercanvi amb alumnat francès de la Martinica

El departament de Llengües estrangeres ha engegat el projecte de col·laboració escolar “Cultura compartida” entre l’alumnat de Francès del nostre institut i l’alumnat del Lycée Polyvalent La Jetée, del municipi francès Le François, a l’illa Martinica (les Antilles).

Els objectius del projecte són, entre d’altres, compartir la seua cultura amb un altre país europeu, crear una relació estable amb un institut i aprendre llengües fora de l’entorn escolar clàssic. El treball es dividirà en tres etapes: la primera és una presentació dels alumnes i del seu lloc de residència; la segona consistirà en la presentació dels costums, de les tradicions, destacant les diferències i similituds en la celebració de festes com Nadal, Cap d’Any, Carnestoltes, etc.; i l’última etapa, definida pels alumnes, serà una producció col·laborativa.

El projecte té el suport de l’INTEF i de la comunitat de centres escolars d’Europa eTwinning.