Hem celebrat el Correllengua 2017

El passat 31 d’octubre, a partir de les 10.30 h, tot l’institut va participar en el Correllengua 2017, una activitat impulsada per la Coordinadora d’Associacions per la Llengua catalana (CAL).

Els actes van començar amb la cercavila de l’arribada de la flama del Correllengua.

A continuació un grup d’alumnes de 4t d’ESO i de 1r de batxillerat va llegir textos del diari de l’escriptor Joan Fuster.

Recordem que aquesta setmana l’alumnat de 2n de batxillerat ha il·lustrat una selecció d’aforismes de Joan Fuster, que es poden veure al televisor del vestíbul de l’institut, i que la biblioteca ha muntat una exposició de llibres seus.

En acabat la Rondalla dels Ports, acompanyada per dos professors, van cantar jotes inspirades en Joan Fuster i Lola Anglada, mentre l’alumnat de 1r i 2n les ballaven al mig del pati.

Després va arribar el torn d’un grup d’alumnes de 1r d’ESO que va llegir uns contes de l’escriptora i il·lustradora Lola Anglada.

Recordem que aquests dies es pot veure al vestíbul de l’institut l’exposició “Lola Anglada: art, resistència i compromís” i que l’alumnat de 1r ha participat en un taller d’il·lustració amb Elisa Bernat.

Com a cloenda dels actes, primer es va llegir un fragment del manifest del Correllengua 2017.

I per acabar, la Rondalla dels Ports va interpretar unes seguidilles de comiat.

Gràcies a totes i a tots per la vostra col·laboració.