Crònica de la festa de final de curs

Divendres 17 de juny al vespre es va celebrar la festa de fi de curs.

La tarda amenaçava pluja, però al final la festa no va deslluir l’acolorida decoració feta per l’alumnat de 1r A, a partir del projecte Delegats 3D.

A les 19.30 es va celebrar al gimnàs l’assemblea general de l’AMPA.

A l’hora prevista es va fer la representació l’obra Límits de Marta Solé, protagonitzada per l’alumnat de 3r, conduïts per les professores Maria Josep i Núria. Es tracta d’una obra molt actual, tant pel llenguatge com per la problemàtica que tracta, i amb molta complexitat a l’hora de posar en escena, ja que intercala audiovisuals gravats prèviament. La representació va tindre una bona acollida i va rebre forts aplaudiments.

Després, cap a les 21.30 es va fer primer el lliurament de premis a les millors trajectòries acadèmiques de 4t d’ESO, que van recaure en Mihaela, Meixia, Sara i Andrei, i de batxillerat, que es van donar a Andrea i Max. En acabat el lliurament d’orles de l’alumnat de 4t i de 2n batxillerat, a càrrec dels seus tutors i tutores. El lliurament d’orles va anar acompanyat d’un muntatge audiovisual fet per l’alumne de 3r d’ESO Quim Gas.

Per acabar, l’AMPA va oferir un aperitiu al bar per als alumnes de 4t d’ESO i 2n de batxillerat, i els seus familiars i professors, amb música per ambientar escollida per l’alumne Josep Pellisa.