Benvinguda a l’alumnat d’intercanvi de Vercelli

benvenuti-copia

Dimarts a la tarda arriben els alumnes de Vercelli (Itàlia), una ciutat agermanada amb Tortosa, amb qui l’alumnat d’ESO que estudia italià enguany farà un intercanvi.

Dimecres 8 de febrer, els donarem la benvinguda a l’institut, assistiran a unes classes d’anglès i de literatura universal i faran un gimcana. Després d’un dinar de germanor a l’institut, tindran la tarda lliure.

Dijous 9 de febrer aniran a Barcelona a visitar el barri gòtic i la Pedrera, acompanyats dels alumnes de l’institut que fan l’intercanvi.

Divendres 10 de febrer, després d’un parell d’hores de classe, al matí faran una excursió a l’Ecomuseu del Delta de l’Ebre i a la tarda aniran al Casal Jove situat a l’antiga estació del Carrilet.

Dissabte al matí seran rebuts a l’ajuntament de Tortosa, faran una visita per la ciutat i a la nit ens acomiadarem amb un sopar, perquè diumenge a primera hora han de tornar cap a casa.

Benvinguts i benvingudes al nostre institut!