Aquest curs donem un nou impuls a la lectura

llegir

Aquest curs ampliarem el temps de lectura autònoma i li dedicarem mitja hora tots els dies de la setmana.

Després d’haver-li dedicat dues sessions de mitja hora fa dos cursos i tres el curs passat, aquest curs n’hi dedicarem una tots els dies de la setmana.

Les sessions de lectura autònoma són un temps fix de lectura lliure dins de l’horari lectiu que al nostre institut fan tots els cursos d’ESO al mateix temps.

Els objectius són desenvolupar el gust i l’hàbit de lectura entre l’alumnat, afavorir la comprensió lectora i sobretot millorar l’èxit escolar.

Per donar suport al projecte, el centre ha emprès diverses accions de millora.

En primer lloc, s’ha modificat el marc horari per poder donar cabuda als temps diari dedicat a la lectura autònoma sense afectar la programació de les matèries.

En segon lloc, s’han programat un centenar d’activitats participatives perquè l’alumnat puga diversificar i compartir les seues lectures en una sessió setmanal.

Per últim, s’ha augmentat la dotació de la biblioteca perquè puga ampliar el fons amb llibres de lectura actuals, variats i atractius, que van des de les últimes novetats de novel·la juvenil fins a una selecció dels millors còmics de tots els temps.