Actuacions de la XIX Setmana sense Fum 2018

Del 25 al 31 de maig es va celebrar la XIX Setmana sense Fum 2018 amb el lema “Viu a sac sense tabac”.

Com en cursos anteriors, Sònia Ponce, la responsable del programa Salut i Escola al nostre institut, ha dut a terme diverses actuacions per a promoure una vida sana sense tabac.

Després d’haver fet intervencions prèviament a tots els grups de 2n d’ESO, durant aquesta setmana es van passar vídeos a les aules i també al vestíbul de l’institut. Aquí en teniu una mostra:

Aquests dies també s’ha pogut veure una exposició dels punts de llibre que ha fet l’alumnat de 2n d’ESO amb un lema per convèncer un amic o amiga de deixar de fumar.

El gruix de les actuacions, però, es van fer dijous 31 de maig, el Dia Mundial sense Tabac.

A l’hora del pati es va muntar una parada al pati davant del bar-menjador amb un expositor de fullets informatius i es van fer dos tallers pràctics.

El primer consistia a fer anar un coxímetre, un aparell que mesura la quantitat de CO als pulmons.

El segon taller es va posar en marxa una botella fumadora, un experiment que permet observar la quantitat de quitrà que entra als pulmons dels fumadors.

Pensa-t’ho bé: Viu a sac sense tabac!

Vegeu més fotos a Facebook.