Activitats de la Setmana Europea de la Prevenció de Residus

La setmana del 18 al 26 de novembre de 2017 es va celebrar la Setmana Europea de la Prevenció de Residus amb el lema “Donem-li una nova vida”. L’objectiu d’aquesta setmana és mostrar estratègies i accions centrades en allargar la vida dels productes des de la reutilització i la reparació i a l’institut s’han fet diverses activitats per promoure-les.

Una de les activitats de centre va ser el Mercat d’intercanvi i de segona mà abans de Nadal, impulsat pel projecte Escoles Verdes, que es va celebrar el 20 de desembre.

Una altra activitat l’ha dut a terme l’alumnat de l’optativa Proyectos multimedia de 3r d’ESO, que han dissenyat i enganxat cartells per tots els passadissos de l’institut.

I per últim, encara, tenim les presentacions que està fent l’alumnat de 2n d’ESO als tallers d’estratègies lectores organitzats pel projecte Impuls de la lectura, amb la col·laboració del departament de Català.

No ho oblideu: allarguem la vida dels productes!