Torneig de volei platja

Aquest Dimarts dia 15 de Maig, amb l’ajuda dels alumnes de 4rt de l’Institut, vam organitzar i participar en un torneig de volei platja.

Es van convidar a 50 alumnes (8 equips) de l’Institut Martí i Franquès de Tarragona, amb un total de 20 equips, inclòs un format pels professors dels dos centres.

Els objectius de l’activitat és que els alumnes poguessin vivenciar totes les tasques prèvies d’organització d’un esdeveniment esportiu, que ajudessin amb la dinamització i que gaudissin de l’experiència de participació d’un torneig de Volei Platja. A més a més, el foment d’un esport col·lectiu que es pot practicar a la platja, aprofitant que estem en un poble de costa.

Va ser una jornada lúdic esportiva on es van fomentar els valors propis de l’esport i vam tenir el plaer de conviure i conèixer a alumnes d’un altre centre.

Hem d’agrair la col·laboració, en forma de premis, de Tarragona 2018 que ens van donar 40 bosses esportives, al Roger Hostalot que va aconseguir 6 bosses esportives plenes de regal de la BASF i a l’Institut d’Altafulla que ens va deixar financiar la compra de les pilotes de voleibol perquè els alumnes practiquin en el seu temps de lleure.