Els alumnes de 4t d’ESO de Física i Química participen al concurs de cristal·lització

IMG_6292-300x225 IMG_6318-300x225El passat dia 8 de Maig, al Cosmocaixa de Barcelona, l’Institut d’Altafulla va participar al “IV Concurs de Cristal·lització a l’Escola”. Hem estat escollits d’entre més de 50 centres de tota Catalunya i més de 1500 alumnes. Els alumnes participants són de 4t d’ESO de l’assignatura optativa Física i Química. Han estat 12 alumnes els que han treballat dilluns darrere dilluns a la tarda per fer créixer els cristalls. Els alumnes que ens han representat aquest any són: Georgina Becerra, Nikolay Ugarov i Yasmina Fernàndez. Ha estat una experiència molt positiva i hem de donar les gràcies a tots els alumnes que han participat. Esperem tornar l’any que ve i millorar el resultat.