Avís neu. Transport escolar suspès

Benvolgudes famílies,

Per indicació de la directora dels serveis territorials d’Ensenyament a Tarragona, senyora Imma Reguant, us fem arribar el comunicat d’actualització de la fase d’alerta del Neucat.

Cal destacar:

– La suspensió del transport escolar per demà 28/02/2018 a tot Catalunya.
– Els centres educatius romandran oberts en situació de no normalitat lectiva. Es demana no substituir el transport escolar per mobilitat particular.
– Es recomana anul·lar activitats esportives i extraescolars a partir d’avui a la tarda.

Per tant, demà l’Institut d’Altafulla romandrà obert però no hi haurà classes lectives. Així mateix, us comuniquem que els exàmens de batxillerat de demà dimecres queden ajornats fins a nou avís per tal de no dificultar l’alumnat de fora d’Altafulla i els de dijous i divendres queden tal com estava previst en el calendari específic.

Comunicat del Departament d’Ensenyament