Mercat d’intercanvi de segona mà

El divendres 3 de novembre alguns alumnes de 4rt d’ESO col•laborem dins el projecte de Servei Comunitari de l’Institut d’Altafulla amb les entitats organitzadores del Mercat d’Intercanvi, el GEPEC i la Biblioteca de les Coses.

El Mercat d’intercanvi tindrà lloc a la plaça Martí Royo d’Altafulla, amb l’espai i material que ens cedeix l’Ajuntament d’Altafulla. Durant la jornada qualsevol persona podrà intercanviar roba o simplement deixar-la/emportar-se alguna peça sense diners!!

Si les famílies dels alumnes de l’Institut volen portar roba de segona mà, des d’aquest dilluns 23 fins al 2 de novembre poden dur-la, en bosses, a la consergeria del centre.

Qui vulgui deixar la roba podrà fer-ho també el 3 de novembre al mercadet. És MOLT IMPORTANT que la roba estigui en bon estat i neta (poden ser fins i tot complements, com ara bosses o cinturons).

Allà mateix hi haurà espai per emprovar-se la roba, un mirall i un petit espai dedicat a fer reparacions de peces de roba. Per això necessitem gent disposada a cosir i que porti una màquina lleugera per a fer-ho. Animeu-vos a donar un cop de mà.

A banda, persones cosidores voluntàries us ensenyaran els trucs bàsics per allargar la vida útil de les peces de roba.

Animeu-vos a venir a intercanviar la roba que ja no us poseu i encareu el canvi de temporada amb responsabilitat social i ambiental!

Agrairíem molt la vostra participació en l’intercanvi i recordeu: Compartint, reparant i reutilitzant evitem la sobreproducció i l’albaratament.

L’intercanvi és més antic que els diners!

Equip organitzador:

Alumnes de 4rt d’ESO, GEPEC i Biblioteca de les coses.