Ens visita l’arqueòleg Bruno Gómez

El dimecres dia 18 d’octubre, l’alumnat de 1r ESO, dins la matèria de Ciències Socials i com a part de la unitat didàctica de la Prehistòria, va rebre una xerrada a càrrec de l’arqueòleg Bruno Gòmez. L’activitat ha tingut lloc al gimnàs de l’institut, i ha durat una hora.

L’arqueòleg ens ha explicat en què consisteix la seva feina, i ens ha fet un repàs diacrònic de l’evolució humana des de l’Australopithecus fins a l’Homo Sapiens, amb les principals tecnologies que han desenvolupat. També ens va portar material didàctic de rèpliques d’homínids i rèpliques d’eines, que han anat passant per les mans dels alumnes, al mateix temps que explicava l’antiguitat i la procedència dels diferents objectes.

És una manera molt interessant d’apropar la realitat de la recerca arqueològica a l’alumnat.
Moltes gràcies Bruno!