Quarta micro FIRST LEGO LEAGUE a l’Institut d’Altafulla

foto_cartell

El proper dissabte 21 de gener a les 10 del matí tindrà lloc de nou la micro-FIRST LEGO LEAGUE a l’Institut d’Altafulla. Aquesta ja serà la quarta edició que se celebra d’aquesta competició de robòtica protagonitzada pels alumnes de la matèria de Tecnologia de 4t d’ESO. Enguany el tema sobre el que està basada és la interacció entre els animals i les persones i de com ens podem ajudar mútuament.

Els alumnes mostraran els seus robots i els seus projectes científics i els que guanyin representaran l’equip TEKNO-ALTAFULLA a la competició FLL de les comarques de Tarragona que se celebrarà el dissabte 4 de febrer al Palau de Congressos de Tarragona.

Si vols passar un matí divertit gaudint de la feina dels nostres alumnes i disfrutant de l’emoció d’una competició des robots, t’esperem a la nostra festa.