Jornada #DMRBTKTGN

El proper 15 de juny de 2016, de les 16.00 a 20.00 h, a les instal·lacions de l’Institut Roseta Mauri de Reus se celebrarà la Jornada #DMRBTKTGN. (Trobada d’Intercanvi d’Experiències de robòtica educativa, la programació i els dispositius mòbils)
L’objectiu principal és mostrar els projectes de robòtica educativa desenvolupats a les aules, així com donar l’oportunitat als alumnes de que exposin com s’ha desenvolupat el procés de creació de diversos projectes i, finalment, que puguin compartir les seves habilitats mitjançant tallers temàtics oberts a tot el públic.
Tot plegat, per a tenir com a protagonista principal l’alumnat, que serà l’encarregat de dur a terme totes les accions de divulgació i formació, acompanyat del seu professorat.

L’institut està present a la sala MAKING OF amb el alumnes de 4t d’ESO, Marc Benet i Eva Altés que explicaràn com han dissenyat una APP dins del programa mschools.

Podeu accedir al programa