Eleccions al consell escolar

consell-escolarUn curs més iniciem la renovació dels Consells Escolars. La convocatòria per a la renovació és competència de la direcció del centre, segons les Resolucions ENS/2160/2014 i ENS/2172/2016

A tal efecte, des de la direcció de l’Institut, hem fet públic el cens per poder participar en el procés. Ho podeu consultar al taulell d’anuncis del vestíbul.

Els terminis per a l’elecció són els següents:

7 de novembre de 2016: inici del procés i publicació del cens al taulell d’anuncis de l’institut.
8 de novembre: inici del termini per presentar reclamacions al cens electoral. Les possibles reclamacions s’hauran de fer per escrit al director del centre.
10 de novembre: sorteig per designar els vocals de la mesa electoral i fi del termini de presentació de reclamacions al cens.
16 de novembre: constitució de les meses electorals.
18 de novembre: últim dia per a la presentació de candidatures.
24 de novembre: últim dia per a la presentació de sol•licituds per actuar de supervisor/a del sector de pares.
• Entre els dies 28 de novembre i el 2 de desembre de 2016, ambdós inclosos: votacions
• Abans del : Constitució del Consell Escolar.

CANDIDATURES A LES ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2016

ACTA DE VOTACIÓ