Feina d’estiu ESO i BAT
18/06/26Cliqueu damunt del curs que fareu i allí trobareu un document amb la feina d’estiu per cada matèria. Bon estiu!
Cliqueu damunt del curs que fareu i allí trobareu un document amb la feina d’estiu per cada matèria. Bon estiu!

Els alumnes de 2n de Batxillerat i 4t d’ESO de l’institut, van participar en la sortida del Saló de l’Ensenyament, el passat dia 14 de març. Van assistir-hi per tal de conèixer els diferents graus i cicles formatius que ofereixen les… Llegeix més»
Aquest mes a l’Institut d’Altafulla estem treballant amb primers i segons d’ESO les relacions.
La primera: la que tinc amb mi mateix, em tracto amb respecte?, soc amable amb mi?, escolto el que necessito?
Com m’influeix la mirada dels altres? I com em relaciono amb l’altre?,… Llegeix més»