Visita a l’ exposició “Després de la fi del món” CCCB

Els alumnes de primer de la ESO, el dimecres 14 de març, com a preàmbul del projecte “El cofre del tresor” han visitat el Centre de cultura contemporània de Barcelona on actualment es realitza l’ exposició “Després de la fi del món“. L’ itinerari els ha permès focalitzar els problemes que genera la contaminació del planeta i els ha fet reflexionar sobre les bones i males pràctiques que fem els humans. En acabar la visita, els alumnes han fet el taller “L’energia tot ho mou”  una activitat està dissenyada a partir d’ experiments científics, explorar el concepte d’energia, transformacions energètiques, eficiència energètica, consum i pèrdues.

Al següent vídeo us fareu una idea i trobareu totes les fotografies de la sortida

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *