Patina amb ritme!!

El passat 7 de març els alumnes de 4t van participar en el programa de “patina amb ritme 2018”, juntament amb 12 escoles més de tota Barcelona. Ho van fer a l’amfiteatre del Parc del Fòrum de Barcelona on estaven convidades les famílies dels alumnes.

Aquest programa de l’Ajuntament de Barcelona ha comptat amb la col·laboració de BCN Roller Dance ens ha permès a tots gaudir d’una experiència inoblidable.

Desprès de moltes setmanes assajant 4 coreografies amb el Xavi Garcia el mestre d’Educació Física, també hem tingut la supervisió de la Cristina Bonilla i la Michelle Barrios ( BCN Roller Dance).

Durant aquest projecte hem après a patinar al ritme de la música, a perdre la por i per suposat a experimentar amb els patins que l’Ajuntament de Barcelona ens ha proporcionat.Com a colofó  del dia, hem gaudit d’un dia preciós a la platja junts per celebrar tot el que hem après.