Acollida del Til·ler

Benvolgudes famílies! Us fem un recordatori del servei d’acollida que l’institut escola el til·ler posa a la vostra disposició!

BON DIA

• Estona de joc lliure amb diferents jocs i llibres al seu abast, com joc simbòlic, llibres i contes, jocs educatius, puzzles, jocs de taula, segons… Llegeix més»

Extraescolar d’anglès

A l’Institut Escola El Til·ler hem aconseguit obrir una nova extraescolar!
Adreçada a tot l’alumnat del centre, des de 3 anys fins als 16 anys. És una activitat subvencionada per l’escola, perquè sigui assequible a qui en vulgui participar!!
Animeu-vos!! Comencem el dia 3 de novembre!!!
INSCRIPCIONS: La… Llegeix més»

Activitats extraescolars 20/21

• Iniciació esportiva (15 euros trimestrals) adreçada a 3, 4 i 5 anys.
  • Futbol (15 euros trimestrals) adreçat a primària.
  • Dansa Urbana (10 euros trimestrals) adreçat a primària.
  • Vozes (Gratuït) Cal triar instrument. A concretar dia.
  • Classes d’àrab (gratuït) A concretar dia de l’activitat i horari

Totes les activitats… Llegeix més»

Ja hem acabat el procés de matriculació!

Com sempre ens agrada trobar-nos i fer una bona acollida a les famílies que s’incorporen a la comunitat del Til.ler. Hem pogut donar a conèixer l’organització de l’escola, les persones que la composen la comunitat de Petits, els canals de participació dels pares i mares… Llegeix més»

Fons de coneixement

Fons de coneixement és un programa educatiu per millorar les relacions família-escola en situacions de discontinuïtat social i cultural. O això en diu la definició, des de l’Institut Escola El Til·ler de Barcelona ens hem adonat que és molt més i amb aquest vídeo us… Llegeix més»