Fons de coneixement

Fons de coneixement és un programa educatiu per millorar les relacions família-escola en situacions de discontinuïtat social i cultural. O això en diu la definició, des de l’Institut Escola El Til·ler de Barcelona ens hem adonat que és molt més i amb aquest vídeo us ho volem presentar.

Ajuts menjador – Curs 2020-21

Benvolgudes famílies,

Ja podeu consultar tota la informació sobre la sol·licitud d’ajuts de menjador de la convocatòria de juny pel curs 20-21.

Es farà únicament de forma telemàtica.

Trobareu la informació i enllaços al web del Consorci d’Educació i també en aquest document informatiu: ajuts de menjador 2020_2021

Des de l’Institut Escola El Til·ler us podem ajudar si ho necessiteu. Truqueu sempre abans de venir.

Salut!

Llista ordenada definitiva del procés de preinscripció 20/21

Estimades famílies,

?Ja s’ha publicat la llista definitiva del procés de preinscripció 20/21. Podeu consultar la llista amb el barem un cop resoltes les reclamacions.
Cliqueu a l’enllaç: Llista ordenada definitiva

El número de desempat per a la Preinscripció Escolar del curs vinent (2n cicle infantil; primària i ESO) és el 33.386 (sobre un total de 153.303 sol·licituds).

Per qualsevol dubte o aclariment, podeu trucar al centre de 9 a 13h, de dilluns a divendres.

El calendari continua:

• Ampliació de petició de centres per a les sol·licituds que no han obtingut cap assignació (assignació d’ofici): del del 26 al 29 de juny de 2020
  • Oferta final de places escolars: 6 de juliol de 2020
  • Llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 7 de juliol de 2020
  • Matrícula. Alumnes preinscrits amb plaça assignada a segon cicle d’educació infantil, educació primària i ESO: del 13 al 17 de juliol de 2020

Preinscripció curs 2020-2021

Presentació de sol·licituds
Telemàtica: del 13 de maig al 22 de maig

1. Publicarem aquí l’enllaç a la sol·licitud de preinscripció tan bon punt estigui disponible. Aquesta és l’opció preferent, omplir el formulari per internet us facilitarà la gestió i evitarà possibles errades.
  2. Presentació de la documentació: escanejat o… Llegeix més»

Què fem al Til·ler?

Us compartim un vídeo del projecte educatiu i una mostra del treball per comunitats.
Benvinguts!

Sant Jordi confinat!

Probablement una Diada ben estranya, sense parades de llibres i sense roses al carrer… però el dia 23 d’abril segueix sent una data especial.
Us deixem una representació de la Llegenda de Sant Jordi, on les protagonistes us seran molt conegudes!
Avui la nostra web s’ha convertit… Llegeix més»

Portes obertes

La Jornada de Portes Obertes de l’Institut Escola El Til·ler està pensada per a les famílies que voleu conèixer el nostre projecte educatiu, i que penseu que podríeu matricular el vostre fill o filla, dels 3 als 16 anys, i també per a les famílies dels… Llegeix més»

Des del Til·ler us desitgem Bon Any!

Us recordem que les vacances de Nadal són del dia 21 de desembre de 2019 al dia 7 de gener de 2020 ambdós inclosos.
El dia d’inici de les classes per a tot l’alumnat: dimecres 8 de gener de 2020 en horari habitual.
Us desitgem un venturós ANY 2020 !!!