Institut Escola

L’institut escola el til·ler està situat al Barri del Bon Pastor, al districte Sant Andreu. Projecte de nova creació des de l’any 2017, amb pràctiques pedagògiques avançades, i un projecte de música, on totes les alumnes tenen una formació musical que els permetrà saber tocar un instrument en acabar l’escolaritat obligatòria.

Es tracta d’un projecte 3-16 anys, institut escola públic del barri.Una escola que esdevindrà de doble línia, on van nens i nenes del barri i de l’entorn més proper.

El centre ofereix un espai escolar amb la mirada posada en el reconeixement de l’altre; els nens i nens, les seves famílies, els docents i equip educatiu, monitors i totes les persones que diàriament interaccionen amb infants, joves, famílies i professors/es. Totes les persones conformem una vida plena d’experiències, de memòria emocional i racional. La nostra història està present en cada moment de la nostra interacció amb l’altre i des d’aquesta perspectiva, l’institut escola el formem totes les persones que cada dia compartim les nostres vivències.

Aquest curs 2019-2020  se’ns ha presentat un nou repte, donar continuïtat a la comunitat de joves, amb un tercer d’ESO ple de propostes interessants i dos línies de P-3 que donaran resposta a la demanda de les famílies d’escolaritzar els seus infants de tres anys.

Un projecte que seguirà la mateixa mirada vers tota la Comunitat educativa, afegint totes les noves experiències d’aquests darrers anys adaptant-nos als nous requeriments de la societat actual.

Us animem a que ens vingueu a conèixer!