Diada de Sant Jordi al Til·ler

“Els llibres que més t’ajuden són els que et fan pensar més. La forma més dura d’aprendre és amb la lectura, però un gran llibre d’un gran pensador és un vaixell de pensaments, profundament carregat de veritat i bellesa.”

Aquesta frase de Pablo Neruda és un motiu més per a a reflexionar sobre el plaer de la lectura i de les històries que tanquen els llibres. I es que al Til·ler vivim aquesta festa amb la mateixa il·lusió que fem la resta de coses. Tot i que la climatologia no ha estat la més adient, no hem dubtat ni un minut en oferir el ventall d’actes i activitats que teniem programades pels nostres alumnes del Til·ler.

Pel mati hem celebrat els Jocs Florals, on els alumnes han tingut l’oportunitat de demostrar el seu talent literari. A la tarda el sol ens ha donat treva i hem pogut sortir a fora a gaudir tranquil·lament d’una lectura compartida. A part d’això i com cada any, també hem col·locat una parada de llibres i roses a la porta del centre.

En definitiva, un primer dia d’escola fantàstic després de les vacances de Setmana Santa!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *