Coneix el Til·ler!

L’institut escola El Til·ler és un centre que acull alumnat de 3 fins a 16 anys en quatre comunitats diferents: la comunitat de petits (dels 3 als 6 anys), la de mitjans (dels 6 als 9 anys), la de grans (dels 9 als 12) i la de joves (l’ESO, dels 12 als 16) i que treballa, en totes les seves etapes, perquè els i les alumnes es vinculin de manera positiva als seus aprenentatges.

Un dels pals de paller de la nostra institució educativa és el projecte singular de música, és a dir, que aquest element sigui l’eix transversal de l’escola.

Una de les nostres fortaleses és el treball cooperatiu, que permet treballar les competències personals i socials, aconseguint que l’alumnat sigui més autònom i potenciar un aprenentatge actiu i alhora respectuós amb la diversitat (entenent cada alumne com a únic i amb necessitats educatives específiques).

Us convidem a veure aquest vídeo perquè pogueu veure en imatges el nostre dia a dia al Til·ler!